نکات مهم برای انتخاب ویدئو وال مناسب و کابردی

نکات مهم برای انتخاب ویدئو وال مناسب و کابردی

در دنیای امروزی ویدئو وال‌ ها به عنوان یکی از ابزارهای بازاریابی و تبلیغاتی بسیار موثر شناخته شده و از اهمیت بسیاری برخوردارند. به همین دلیل است که بسیاری از افراد و کسب و کارها برای تبلیغات محصولات و خدمات خود از ویدئووال با تکنولوژی LED استفاده می کنند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید باید بدانید که بررسی و انتخاب ویدئو وال مناسب برای تبلیغات و ارتباط با مخاطبان اهمیت بسیاری دارد.

بیشتر بخواندی» به منظور آشنایی با مزایای استفاده از نمایشگرهای LED در فضای باز برای تبلیغات، کلیک کنید. 

ویژگی‌ های ویدئو وال از جمله کیفیت تصویر و صدا، محتوا، اندازه و فرمت فایل ویدئو و همچنین راه‌ های انتشار، می توانند تاثیر تبلیغات شما را به طرز چشمگیری تحت تاثیر قرار دهند.

ما در ادامه این مقاله قصد داریم نکات مهم برای انتخاب ویدئو وال را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم. تا انتها با ما همراه باشید.

هنگام انتخاب ویدئو وال باید به چه نکاتی توجه کرد؟

همانطور که در مقدمه هم به آن اشاره کردیم ویژگی هایی نظیر کیفیت نمایش تصویر، پخش صدا و … از جمله فاکتورهای موثر در میزان اثربخشی تبلیغات با استفاده از ویدئووال ها دارند که باید هنگام انتخاب و خرید این ابزارهای تبلیغاتی به آن ها توجه ویژه ای داشت.

در ادامه به نکات و مواردی که باید هنگام انتخاب و خرید ویدئووال در نظر گرفته شوند اشاره خواهیم کرد که عبارتند از:

  • نوع صفحه نمایش از نکات مهم برای انتخاب ویدئو وال

نوع صفحه نمایش از نکات مهم برای انتخاب ویدئو وال

اولین و مهم ترین نکته ای که باید هنگام انتخاب ویدئو وال در نظر داشته باشید، نوع صفحه نمایش این ابزار تبلیغاتی می باشد که کیفیت نمایش تصاویر به طور کامل، وابسته به آن است. پس توجه ویژه ای به صفحه نمایش ویدئو وال مورد نظر خود داشته باشید.

علاوه بر کیفیت نمایش تصاویر، اندازه و نسبت تصاویر نیز وابسته به نوع صفحه نمایش ویدئو وال می باشد. بهترین انتخاب برای فواصل دور، نمایشگرهای با سایز و ابعاد بزرگتر و برای فواصل نزدیک، صفحه نمایش های با سایز و ابعاد کوچک تر هستند.

  • بودجه در نظر گرفته شده برای خرید و راه اندازی ویدئو وال

دیگر نکته مهمی که هنگام انتخاب و خرید ویدئوال مناسب باید به آن توجه داشته باشید، بودجه ای است که برای تبلیغات با استفاده از این ابزار در نظر گرفته اید.

بیشتر بخوانید» در صورتی که به دنبال یک ابزار تبلیغاتی مشابه ویدئووال و اما ارزان قیمت تر از آن برای مکان های سرپوشیده هستید، پیشنهاد ما به شما تلویزیون شهری indoor می باشد. به منظور کسب اطلاع از قیمت تلویزیون شهری داخل سالن، روی لینک داده شده کلیک کنید. 

هزینه های مربوط به خرید و راه اندازی ویدئووال تا حد زیادی به فاکتورهای زیر بستگی دارد:

  • سایز و ابعاد صفحه نمایش
  • کیفیت ویدئویی
  • پردازنده
  • فناوری نمایش
  • هزینه های نصب
  • توجه به کیفیت نمایش تصاویر

یکی از اصلی ترین و مهم ترین فاکتورهایی که میزان اثربخشی ابزارهای تبلیغاتی نمایشی نظیر ویدئو وال، تلویزیون شهری و … را به حداکثر می رساند، کیفیت نمایش تصاویر می باشد.

خودتان را بگذارید جای مخاطب! توجه شما به عنوان مخاطب به تصاویر با کیفیت، جلب می شود یا تصاویر و ویدئوهای بی کیفیت؟ بدیهی است که تصاویر با کیفیت بالا برای مخاطبان، جذاب تر بوده و می تواند به راحتی توجه شان را جلب کند. بنابراین در هنگام انتخاب و خرید ویدئو وال به کیفیت نمایش تصاویر آن، دقت کنید. علاوه بر آن با رعایت نکاتی برای افزایش طول عمر صفحه نمایش LED، سالیان سال، کیفیت اولیه این نمایشگرها را حفظ کنید.

بدین منظور علاوه بر پیکسل صفحه نمایش باید به ابعاد فضای مورد استفاده نیز توجه داشته باشید. برای فضاهای بزرگ، انتخاب و خرید یک ویدئو وال با پیکسل های بالا و برای فضاهای کوچک، انتخاب ویدئو وال با پیکسل های کم، پیشنهاد می شود.

  • توجه به میزان و شدت نور ویدئووال در هنگام انتخاب

توجه به میزان و شدت نور ویدئووال در هنگام انتخاب

توجه به میزان و شدت نور ویدئووال هم در فضاهای باز و هم فضاهای بسته اهمیت بسیاری دارد.

انتخاب یک ویدئووال با میزان و شدت نور مناسب برای فضاهای مختلف تاثیر مستقیمی بر وضوح تصاویر نمایشی دارد. علاوه بر آن می تواند خوانایی محتواهای نمایشی ویدئووال را تحت تاثیر قرار دهد؛ بدیهی است که هر چه نور ویدئووال بهتر باشد، خوانایی نیز به همان نسبت افزایش پیدا خواهد کرد.

بنابراین، توجه به میزان و شدت نور ویدئووال برای ایجاد تجربه بصری بهتر و جلب توجه مخاطبان بسیار مهم است.

علاوه بر تمامی موارد فوق، هزینه های مربوط به نگهداری و همچنین تعمیر و تعویض قطعات را نیز در نظر داشته باشید و با توجه به بودجه خود نسبت به خرید بهترین ویدئو وال، اقدام کنید.

نتیجه گیری بررسی نکات مهم برای انتخاب ویدئو وال مناسب و کابردی!

طبق آنچه که در این مقاله آموختیم انتخاب ویدئو وال مناسب با توجه به نکات فوق، می‌ تواند تأثیرگذاری تبلیغات را به حداکثر برساند؛ بنابراین هنگام انتخاب و خرید ویدئووال، نهایت دقت خود را به خرج دهید و با توجه به فاکتورهایی از قبیل نوع فضای مورد استفاده، بودجه مورد نظر، نوع صفحه نمایش و … بهترین ویدئووال را انتخاب و خریداری نمایید.

در پایان شما عزیزان می توانید سوالات و یا تجربیات خود از تبلیغات با استفاده از ویدئو وال را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

تصویر مدیریت سایت
مدیریت سایت

گروه تابلوسازی حمزه ای از سال 1391 به صورت حرفه‌ای وارد حوزه تابلو روان و تلویزیون شهری شده است. بخش وبلاگ آماده شده به منظور آشنایی بیشتر کاربران محترم سایت با محصولات، مدل‌ها، نحوه تعمیرات، قطعات و غیره توسط متخصیص ما آماده و به اشتراک گذاشته شده است.

فهرست مطالب

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

با ما در تماس باشید

شما می‌توانید برای ارتباط سریع با ما نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

کليه حقوق مادی و معنوی اين سايت متعلق به گروه تابلو سازی حمزه ای ميباشد | طراحی سايت و سئو توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ پارس وب