برنامه تابلو روان

معرفی 3 راه برای افزایش سرعت مونتاژ تابلوهای روان

در خرید تابلو روان باید مراحلی مثل خرید قطعات، قاب تابلو روان و مونتاژ تمام این قطعات را بر روی قاب CNC  را در نظر بگیرید.معمولاً برای پیداکردن و خرید این قطعات با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد. اما متأسفانه این پایان ماجرا نیست. سختی کار در زمان مونتاژ قطعات در کنار یکدیگر مشخص می‌شود تا جایی که گاهی ترجیح می‌دهند با خرید تلویزیون شهری یا همان تابلوهای روان به این مشکلات پایان دهند. به همین دلیل در ادامه شما را با سه‌راه برای افزایش سرعت مونتاژ تابلوهای روان آشنا خواهیم کرد.

آموزش تعمیر و اسمبل ماژول تابلو روان led

آموزش مونتاژ تابلو روان

قبل از اینکه راهی برای افزایش سرعت مونتاژ تابلوهای روان پیدا کنید، ابتدا باید بدانید مونتاژ تابلو روان چگونه انجام می‌شود. در ادامه قصد داریم مراحل مونتاژ تابلو را به شما آموزش دهیم. در واقع یکی از سخت‌ترین کارها در ساخت تلویزیون شهری را به شما معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید » به منظور آشنایی بیشتر با نحوه مونتاژ تابلو روان روی لینک داده شده کلیک کنید.

گام اول مونتاژ تابلو روان

قبل از هر اقدامی باید تابلو موردنظرتان را خرید و طراحی کنید. اولین مرحله از مونتاژ نصب ماژول روی قاب است. به این صورت که واشر آب‌بندی ماژول را با پیچ شماره 4 به قاب متصل کنید. اگر برای خرید این پیچ به بازار معرفی کردید، بهتر است بدانید این مدل از پیچ را به پیچ تابلو روان هم می‌شناسند.

گام دوم مونتاژ تابلو روان

در محله  بعد از نصب ماژول باید کابل‌های ارتباطی فلت را نصب کنید. کابل فلت ابتدا به اولین ردیف هاب سمت چپ ماژول وصل کرده تا ماژول‌های مجاور به هم وصل شوند. در پایان این مرحله آخرین ردیف از هاب‌های سمت راست بدون اتصال هستند.

گام سوم مونتاژ تابلو روان

بعد از اینکه کابل‌های فلت به‌درستی نصب شد باید برد کنترل تابلو روان را نصب کنیم. حواستان باشد که این برد را باید با مقوا یا فوم نسبت به بدنه عایق شود. نصب برد کنترل را به‌وسیله بست‌های کمربندی پلاستیکی ساده انجام دهید ضمن اینکه باید نزدیک به کابل­های فلت ورودی باشند.

بیشتر بخوانید» با مطالعه مقاله آموزش استفاده از نرم افزار تابلو روان hd2016 صفر تا صد کار با این نرم افزار را بیاموزید.

مزایای استفاده از تابلو روان

گام چهارم مونتاژ تابلو روان

در چهارمین مرحله از مونتاژ تابلو روان باید سیم‌های تغذیه 2.5 میلی‌مترمربعی را باتوجه‌به استاندارد رنگ به پاور اتصال، متصل کنید. به هر پاور اتصال می‌توان 6 تا 8 ماژول را وصل  کرد.

آخرین گام مونتاژ تابلو روان

تا به اینجا شما فقط قطعات را به هم متصل کردید و با وصل  کردن ماژول‌ها به پاور اتصال به برق شهر، می‌توانید تابلو را روشن کنید. اما هیچ موردی برای نمایش روی این تابلوها وجود ندارد. اگر بخواهید تست کنید که تمام مراحل را به‌درستی انجام داده‌اید یا نه دکمه Test  یا Reset را از روی برد کنترل بزنید درصورتی‌که کل ای دی‌ها روشن شد، مشکلی در نصب قطعات نداشته‌اید.

بیشتر بخوانید» آموزش تعمیر و اسمبل ماژول تابلو روان را در این مقاله از سایت بخوانید.

افزایش سرعت مونتاژ در تابلوهای روان چگونه است؟

فرض کنید زمان کمی را برای ارائه تابلو در اختیار دارید و تمام قطعات را هم به طور جداگانه از فروشگاهی خریداری کردید پس لازم است با  روشی سریع‌تر از مراحل بالا کار را پیش ببرید.

روش اول افزایش سرعت مونتاژ در تابلوهای روان

باید به این نکته دقت کنید زمانی که می‌خواهید پانچ سی‌ان‌سی قاب تابلو را سفارش دهید، تمام قطعات مونتاژ شده باشد. با این کار نیازی نیست شما ماژول‌های تابلو روان یا تلویزیون شهری را خودتان تنظیم کنید. چراکه اگر اتصال تابلوها به‌خوبی انجام نشود، فاصلهٔ ایجاد شده بین آن‌ها باعث می‌شود تصویر واضحی نداشته باشید.

روش دوم افزایش سرعت مونتاژ در تابلوهای روان

یکی دیگر از کارهای زمان بر در نصب یا همان مونتاژ تابلوهای روان، بستن پیچ‌های آن است. برای این که زمان کمتری از شما بگیرد می‌توانید از پیچ بندهای برقی استفاده کنید.

روش سوم افزایش سرعت مونتاژ در تابلوهای روان

برای آن دسته  از افرادی که در طراحی متن و تصاویر در تلویزیون‌های شهری وسواس زیادی به خرج می‌دهند یا آشنایی با این کار ندارند، راهکار ساده‌ای پیشنهاد می‌دهیم. می‌توانند از پکیج‌های طراحی استفاده کنند. طراحان این پکیج طراحی زیبایی متن، تأثیرگذاری بر بیننده و جذب مخاطب را در نظر گرفته‌اند. ضمن اینکه با انتخاب این پکیج‌ها مطمئن خواهید شد که طراحی متن و تصویر شما به‌درستی انجام شده نیازی به تست‌کردن ندارد.

تصویر مدیریت سایت
مدیریت سایت

گروه تابلوسازی حمزه ای از سال 1391 به صورت حرفه‌ای وارد حوزه تابلو روان و تلویزیون شهری شده است. بخش وبلاگ آماده شده به منظور آشنایی بیشتر کاربران محترم سایت با محصولات، مدل‌ها، نحوه تعمیرات، قطعات و غیره توسط متخصیص ما آماده و به اشتراک گذاشته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

با ما در تماس باشید

شما می‌توانید برای ارتباط سریع با ما نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

کليه حقوق مادی و معنوی اين سايت متعلق به گروه تابلو سازی حمزه ای ميباشد | طراحی سايت و سئو توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ پارس وب